Keskin Bıçak Şarkısı Bilal Sonses Dinle, 2016 Bilal Şarkıları

31 Ağustos 2016 Çarşamba

Bilal Sonses Keskin Bıçak mp3 dinle, Bilal Sonses Keskin Bıçak şarkı sözleri

Evet Bilal'ın söylediği efsane şarkının sözlerine buradan ulaşabilirsiniz..

Geldim yarım, kaldım yarım
Neydi, ne oldu şu tez canım
Ertelendim hayattan, sevdim yarım
Derken bugün olmazsa, olur yarın

Kendimden kaçak
Yarim keskin bıçak
Nerde bende o yürek
Yardan cayacak

Kendimden kaçak
Yarim keskin bıçak
Nerde bende o yürek
Yardan cayacak
Hep köşe bucak

Geldim yarım, kaldım yarım
Neydi, ne oldu şu tez canım
Ertelendim hayattan, sevdim yarım
Derken bugün olmazsa, olur yarın

Kendimden kaçak
Yarim keskin bıçak
Nerde bende o yürek
Yardan cayacak

Kendimden kaçak
Yarim keskin bıçak
Nerde bende o yürek
Yardan cayacak
Hep köşe bucak

Ben bu dünyayı anlayamadım
Niyetlendim de altından kalkamadım

Kendimden kaçak
Yarim keskin bıçak
Nerde bende o yürek
Yardan cayacak

Kendimden kaçak
Yarim keskin bıçak
Nerde bende o yürek
Yardan cayacak
Hep köşe bucak

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
 
 

Copyright © 2011 Müzik Dinle, Şarkı Dinle, Video Klip izle Tüm Hakları Saklıdır.