Ferhat Göçer Sarıl Bana Dinle

5 Ekim 2013 Cumartesi

Ferhat Göçer 2013 Son Albümü Sarıl Bana Dinle
Ferhat Göçer Sarıl Bana adlı şarkısıyla yine dillerden eksik olmayacak güzellikte bir müzik hazırlamış gerçekten, özellikle sözleri çok derin ve anlamlı gecenin ıssız saatlerinde odanın karanlığında kesinlikle dinlemenizi tavsiye ederim hiç birşey ile ilgilenmeden tüm odağınızı kulağınızı müziğe vererek.

 
Ferhat Göçer Sarıl Bana Sözleri

Beyaz bulutlar geçiyor üstümüzden
Yaşayan her şey sende çiçek açmış
Boşuna beklememişim bunca zaman
Yaşadığım her şeyin nedeni varmış
Beklemediğim anda girdin hayatıma
Sana sarıldığım gibi sarıl bana sen geldin bahar geldi
Bundan sonra kalbimde senin için çarpacak
Bundan gözlerinle uyanıp sensiz geçen yılların acısını çıkaracak
Bana sensiz içtiğim su bile yalan şimdi
Sen beni ben sana deli
Beni yalnız bırakma sen bile bilemezsin
Ne kadar tutkunum sana
nakarat x2

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
 
 

Copyright © 2011 Müzik Dinle, Şarkı Dinle, Video Klip izle Tüm Hakları Saklıdır.