Zakkum Bana Her Gün Sonbahar Dinle ~ Zakkum 2013 Dinle

24 Eylül 2013 Salı

Zakkum yepyeni albümle büyük beğeni toplayarak hayranlarını birkez daha mutlu etmiştir, uzun bir süre sessizliğini koruyan başarılı grup sonunda sessizliğini bozdu.

2013'ün Eylül ayında Bana Her Gün Sonbahar adlı şarkısıyla büyük bir çıkış yakalayan grubun parçasını aşağıdan dinleyebilirsiniz.
 
Zakkum Bana Her Gün Sonbahar Sözleri
Ne çok sevenin varmış senin
Hep hatırlatan biri çıkar
Sen misin sahibi bu şehrin
Sokaklar hep mi sana çıkar
Ne çok sevenin varmış senin
Hep hatırlatan biri çıkar
Sen misin sahibi koca şehrin
Sokaklar hep mi sana çıkar
Bu sokaklar sana çıkar
Hatıran sormaz nasıl halim
Her gece nöbet yazar
Görmedim ben başka mevsim
Burada her gün sonbahar
Hatıran sormaz nasıl halim
Her gece nöbet yazar
Görmedim ben başka mevsim
Bana her gün sonbahar
Senle uyurgezerim
Hep uyandıran biri çıkar
Sen misin sahibi gecelerin
Sabahlar hep mi sana çıkar
Bu sabahlar sana çıkar
Hatıran sormaz nasıl halim
Her gece nöbet yazar
Görmedim ben başka mevsim
Burada her gün sonbahar
Hatıran sormaz nasıl halim
Her gece nöbet yazar
Görmedim ben başka mevsim
Bana her gün sonbahar

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
 
 

Copyright © 2011 Müzik Dinle, Şarkı Dinle, Video Klip izle Tüm Hakları Saklıdır.