Güneşi Beklerken Dizisinde Çalan Şarkıları Dinle ~ Güneşi Beklerken Dizi Müzikleri

30 Temmuz 2013 Salı


Güneşi Beklerken Dizisi
Yaz sezonuna dizileri ile hızlı başlayan Kanal D televizyonunda 3. bölüm ile ekranlara taşıdığı Güneşi Beklerken Dizisi seyirciden tam notu almayı başarmışa benziyor.Gençlik ve aile karışımı dizi de JENERİK MÜZİĞİ olarak Mor ve Ötesi’nin Güneşi Beklerken şarkısı kullanılmış. izleyicinin son derece merak ettiği Güneşi Beklerken Dizisi müziğinin söz ve videosu yazımızın devamında…

Tarkan – Pare Pare Şarkısı ve Şarkı Sözleri

Hala dün gibi hatırlarım her anını anıların
Biraz hırçınım bu yüzden biraz hüzünlüdür hep bir yanım
Hala sızlar
için için her biri yaralarımın
Dalgalıdır denizim bu yüzden
Biraz ıssızdır hep kıyılarım
Bir yanar bir sönerim bir ağlar bir gülerim
Pare pare buruktur hep sevinçlerim 
Dağ gibi derya gibi bende acılar şahidim şarkılar 
Ne zaman ümitle hayata göz kırpsam 
Çiçekler açsam kapıma dayanır sonbahar 
Çok erken tanıdım çorken tattım cilvesini kaderin
Zamansız büyüdüm şimdi kayıp çocukluk günlerim
Bir yanar bir sönerim bir ağlar bir gülerim
Pare pare buruktur hep sevinçlerim
Dağ gibi derya gibi Bende acılar şahidim şarkılar
Ne zaman ümitle hayata göz kırpsam
Çiçekler açsam kapıma dayanır sonbahar

Nükleer Başlıklı Kız – Eğer İstersen 23.07.2013

Büyütülmüş sudan ucuz değerler ,
Hayatın için pahalıya giderler ,
Boş bakıyor aldatılan bu gözler ,
Yinede beni hep etkilerler,
Ben varım eğer istersen(3) ,
Ben varım,
Kanatlarım yok ama uçabilirim,
Çılgınlar gibi yine koşabilirim,
Suçu işleyip sonra kaçabilirim,
Belki gözlerine tekrar bakabilirim
Ben varım eğer istersen(3)
Ben varım
Büyütülmüş sudan ucuz değerler
Hayatın için pahalıya giderler
Boş bakıyor aldatılan bu gözler
Yinede beni hep etkilerler
Ben varım eğer istersen(3)
Ben varım
Yine durgun bir savaşsın
Sen onunla arkadaşsın
Bekle o sana yanaşsın
Ben varım eğer istersen(3)
Ben varım
Birde dönüp geriye baksan
Kim kalmış yanımda diye
Sonunda beni hatırlasan
Bitse artık bu bilmece(4)

Seksendört – Ölürüm Hasretinle Güneşi Beklerken 16 Temmuz 2013

Kaderimde bu da mı vardı?
Sevdiğimi başkalarıyla,
Göreceksem eğer kör olsun bu gözler,
Görmeyeyim bir daha..
Yar ellerin nerde? ,
Ya benide götür,ya da gitme,
Bilirsin sensiz ben hiç yaşayamam ki ,
Ölürüm hasretinle.
Geceler uykusuz geçer oldu ömrümde.,
Anılar birer birer batırır hançeri kalbime.,
Kaderimde bu da mı vardı?,
Sevdiğimi başkalarıyla,
Göreceksem eğer kör olsun bu gözler,
Görmeyeyim bir daha.
Yar ellerin nerde?
Ya beni de götür,ya da gitme.
Bilirsin sensiz ben hiç yaşayamam ki
Ölürüm hasretinle…

Mor ve Ötesi Güneşi Beklerken Şarkısı ve Sözleri

Bu bedenler biraz sahipsiz ,
Biraz da renksiz bugün ,
Yarın yok, yarın neymiş,
Bu sokaklar biraz sahici ,
Biraz da eşsiz bugün ,
Yarın yok, yarın neymiş,
Aklının ardında neler yatar bilmem ,
Karanlığın dibi yok oldu sonunda,
Hayat ne anlatır neleri gizlerken ,
Yolunu bilmezsin güneşi beklerken,
Dünya bir çadır ve onu kaybettin ,
Güneşi beklerken,
Bu bedenler biraz sahici ,
Biraz da renksiz bugün ,
Yarın yok, yarın neymiş, yarın neymiş,
Aklının ardında neler yatar bilmem ,
Karanlığın dibi yok oldu sonunda,
Hayat ne anlatır neleri gizlerken ,
Yolunu bilmezsin güneşi beklerken ,
Dünya bir çadır ve onu kaybettin
 

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
 
 

Copyright © 2011 Müzik Dinle, Şarkı Dinle, Video Klip izle Tüm Hakları Saklıdır.