Doksanlar Son Bölümde Çalan Şarkıyı Dinle ~ Doksanlar Dizi Müzikleri Dinle

31 Temmuz 2013 Çarşamba

Doksanlar dizisinin 31 Temmuz 2013 tarihli bölümüne Ferdi Tayfur konuk oldu. Ferdi Tayfur denince akla ilk gelen şarkılarından olan Çeşme ile karşımıza çıktı. Filmde Ferdi Tayfur kılığında hayellere dalan minibüs mavini, Ferdi Tayfur’un Çeşme şarkısına güzel bir klip çektiler. Doksanlar bölümündeki Çeşme klibi ve Ferdi Tayfur’un orijinal Çeşme şarkısının klibi ile sizleri başbaşa bırakıyoruz. İyi Seyirler…
Doksanlar'da Çalan Şarkılar
Doksanlar'da Çalan Şarkılar
Ferdi Tayfur – Çeşme Şarkısı ve Şarkı Sözleri


Susadım çeşmeye varmaz olaydım
Elinden bir tas su içmez olaydım
Yolum düştü köyünüzden geçmez olaydım
Gelmez olaydım güzel yüzüne bakmaz olaydım

Çeşmenin başına bir güzel inmiş
Eğilmiş zülfünü suya düşürmüş
Mevlam bu güzeli kime yar etmiş
Gelmez olaydım güzel yüzüne bakmaz olaydım

Gönülden gönüle gözler yol bulur
Aşıkların yüreğinde ateş kor olur
Bir garibim bu yerlerde vuran çok olur
Gelmez olaydım güzel yüzüne bakmaz olaydım
Doksanlar Çeşme Klibi

0 yorum:

Yorum Gönder

 
 
 
 

Copyright © 2011 Müzik Dinle, Şarkı Dinle, Video Klip izle Tüm Hakları Saklıdır.